Glowing hands!
In the arts class we learned about the indian culture, we did many activities but the most special was the henna tattoos workshop. Instead of henna, we used a colorful body painting. Look the awesome results we got… we all had fun!
In the arts class we learned about the indian culture, we did many activities but the most special was the henna tattoos workshop. Instead of henna, we used a colorful body painting. Look the awesome results we got… we all had fun!
Avui a l’Escola hem celebrat el dia de la No-Violència i de la Pau, ha sigut una jornada molt enriquidora. L’Etapa Primària hem començat el dia aprenent sobre Gandhi, gràcies a aquesta petita investigació hem pogut descobrir diverses frases relacionades amb el concepte i el significat de la Pau. A més, els nostres companys i…
BIENVENUE AU COLLÈGE LA VAUCOULEURS
SOROLLA i MONET seran el punt de Partida de l’intercanvi amb França de LA COMARCAL i LA VAUCOULEURS
Realitzem la visita preparatòria, per iniciar el que en poc temps serà l’intercanvi amb l’alumnat.
Mantes-la-Ville / Picassent c’est parti!!!
El Nadal ha acabat i hem tornat a l’escola amb l’energia recarregada, milers d’anècdotes i vivències que contar i amb moltes ganes d’explicar als nostres companys i companyes que ens han regalat aquestes festes! Després de passar la setmana compartint amb els altres tot allò que hem fet, per fi, ha arribat el divendres!, el…
Com cada any els xiquets i xiquetes de primària s’han preparat per viure un dia ple de sorpreses, generositat i il·lusió. Cadascú d’ells i d’elles ha portat un regal per compartir amb el seu amic o amiga invisible. Quina intriga !
Ja s’apropa Nadal i aquesta setmana els xiquets i xiquetes de 1r cicle hem gaudit treballant la pasta per fer els nostres rotllets d’anís. Com ens agrada la rebosteria i gaudir amb el dolç!
Esperem que a casa també els hagueu pogut gaudir;)
Bon nadal!!
Estimades famílies,
La Comarcal us desitja Bon Nadal i un nou any ple de moments per compartir.
Gaudiu d’aquests dies de vacances, feu bondat!
Ens veiem al gener!!
Una forta abraçada i Bon Any 2018.
Ací us deixem un recull de fotos del taller de cuina nadalenca i creativa que vam fer ahir dimecres. Mireu com han gaudit!
L’alumnat de 3r Cicle ha realitzat avui un taller de rebosteria nadalenca amb motiu de l’apropament de les vacances. Al llarg del dia també s’han fet les caixes de regal que contindran les magdalenes que cada persona ha decorat amb distints elements. De segur que causaran sensació aquests dies. Veritat que abelleix tastar-les?
Una vegada més els xiquets i xiquetes de les classes de 4 i 5 anys hem pogut gaudir de la màgia del teatre a la Sala L’Horta. Aquesta vegada hem vist “Safari”, de la companyia de comediants “La Baldufa”, una història molt bonica, plena de valors i emocions que ens ha fet endinsar-nos a la…