Els nostres alumnes de 2n i 3r Cicle de Primària ja estan gaudint de l’acampada

Han tingut una emocionant acollida tant a Xativa els alumnes de 5é i 6é com a Moixent, els alumnes de 3r i 4t!

Han tingut una emocionant acollida tant a Xativa els alumnes de 5é i 6é com a Moixent, els alumnes de 3r i 4t!
Ahir de vesprada vam dur a terme el Comiat de 4t. Un Comiat on alumnes, famílies, mestres i treballadors i treballadores ens vam unir per acomiadar una nova generació d’alumnes: la promoció de 2013!
Els nostres alumnes de segon i tercer cicle de primària ja van de camí a l’acampada!
Avui donem la benvinguda a l’estiu amb un gran joc! Mireu que bé s’ho hem passat!
La setmana passada els alumnes de La Comarcal van examinar-se de les proves Trinity i, per primera vegada, Cambridge, per als nivells 1 a 8 i de KET (A2) i PET (B1), respectivament. En general, les impressions han sigut molt bones i les valoracions per part dels examinadors han sigut d’allò més positives.
Aquesta setmana els xiquetes i les xiquetes d’Infantil hem tornat a compartir un desdejuni ben saludable; torrades, companatge, fruita, lactis i sucs, aliments que ens han permés agafar més forces per a seguir gaudint d’aquest final de curs tan intens.
Tot ha eixit molt bé i ens han donat l’enhorabona.
Demà dimecres 12 de juny a les 18:00h de la vesprada, a l’Escola Infantil “El Príncipe Valiente” de Manises es celebrarà la segona jornada d’encontres d’Educació Infantil, on les nostres companyes Tania i Alicia parlaran de l’Educació emocional, en concret presentaran el seu Taller de les Emocions. De segur que aconseguiran emocionar-nos!
Compartim amb vosaltres el programa de les I Jornades d’Escola de Mestres AKOE, previstes per al 8,9 i 10 de juliol al col·legi Juan Comènius. Aquesta setmana comença la inscripció. Apunta’t