REUNIÓ DE FAMÍLIES!
Ahir vàrem tindre la reunió d’EI, on ens vam retrobar amb totes les famílies, per donar-nos la benvinguda i traslladar la informació necessària per al nou curs 2013-2014!
Ahir vàrem tindre la reunió d’EI, on ens vam retrobar amb totes les famílies, per donar-nos la benvinguda i traslladar la informació necessària per al nou curs 2013-2014!
Aquest matí hem rebut la visita de dues boniques cabretes que ens acompanyaran un temps al nostre pati d´ Infantil. Ara tan sol ens queda escollir els noms i gaudir d´ elles!!!
Avui Dinosaures i Monstres hem gaudit d’un meravellós espectacle, el teatre “La rateta que escombrava l’escaleta”. Mireu que atents…
Avui, la nostra companya Àfrica de la classe dels titelles ens ha portat unes galetes que ha fet amb la seua família, per a repartir entre els companys i les companyes. Les hem olorat i tastat, i de bona mà us podem assegurar que estaven delicioses!
Moltes gràcies família!
Avui a la dels donyets ha clarejat un dia ple de sorpreses. En primer lloc, el nostre amic Dani, ha elaborat amb la seua família una casa meravellosa per poder jugar amb els donyets. Però, a més… un mapa secret ens ha conduit a recercar pistes fins que hem trobat… una casa de donyets en…
Hem pintat parets, murals i cares de pallasso i pallasses. També hem ballat, jugat, dinat junts i les nostres fotos hem posat per a les motxilles poder penjar. Uff, quantes emocions en una setmana!
Avui el nostre amic Juan, ens han portat unes polseres que ha preparat amb molta estima junt a la seua família!
Per tant, ja ho sabeu, si escolteu un soroll màgic, pareu atenció… s’acosta un donyet o una donyeta!!!
Després d’unes meravelloses vacances, obrim les portes a un nou any, que de segur ve carregat de noves emocions i il·lusions.
Benvinguts a la Comarcal, la nostra Escola!
El nostre gran viatge ha iniciat i, amb algunes pors i moltes ganes, hem salpat a la mar.
Els més xicotets de l’ escola (Classe de 2 anys), comencen ha experimentar les seues primeres emocions i rialles. Aci teniu una xicoteta mostra d’ aquestos 2 dies.
Ahir per la vesprada donàrem la benvinguda a les famílies de 3 anys. Animació i jocs al pati, presentació de les tutores Bea i Clara, informacions d’inici de curs i un berenar al pati feren compartir bons moments i molts somriures.
Benvinguts i benvingudes a La Comarcal,una Escola que enamora!!