CABRETA I BANYETES!!!
Aquests, són els noms que hem triat per a les nostres cabres! Després de tota una setmana de votacions, avui hem fet el recompte entre i tots i totes i els dos noms més votats han estat… CABRETA I BANYETES!!!
Aquests, són els noms que hem triat per a les nostres cabres! Després de tota una setmana de votacions, avui hem fet el recompte entre i tots i totes i els dos noms més votats han estat… CABRETA I BANYETES!!!
Aquest matí, el nostre company Àlex de la classe dels Donyets, ens ha portat unes dolces mandarines que ha collit amb el seu iaio, per a compartir amb la resta d’amics i d’amigues. Moltes gràcies! Estaven delicioses!!!
La classe dels Tabalets (2 anys) ha finalitzat la setmana del 9 d’Octubre amb una festa molt especial. Hem inaugurat un Castell molt dolcet i una Haima pintada amb molt d’art!
We have started our English lessons. We have done plenty of activities like hearing funny tales, playing with our corners and singing beautiful songs!!!
Avui la nostra companya Sofia ens ha sorprés amb un meravellós teatre de titelles que ha elaborat junt a la seua família. L’ha acompanyada la seua amiga Selena amb més titelles i han creat un espai màgic on la resta de companys i companyes han pogut gaudir d’un matí de teatre. Però ja sabeu… la…
Hui a Infantil per celebrar el 9 d’octubre hem fet diverses activitats; teatre, cançons, danses… i un dolç berenar per a posar un punt i final a un dia tan especial!!!
Avui la nostra companya Mireia de la classe dels titelles ens ha dut unes galetes típiques d’ Irlanda que ha fet amb el seu pare. Les hem tastat tots i totes! Mireu quina bona pinta que fan! Moltes gràcies família!
Aquest és el missatge que el nostre amic Alberto, de la classe dels donyets, ha posat en una xapa que amb la seua família ha preparat per a tots i per a totes! Ha estat tot una emoció, doncs han vingut a la classe dintre d’un misteriós cofre… Tan sols resta dir… moltíssimes gràcies Alberto……
Els més menuts de l’escola (2 anys) l’altre dia vam fer un joc de pistes amb el que vam descobrir una gran sorpresa; Som la classe dels Tabalets i molt de soroll per l’escola anem a fer!! Estigueu-ne atents !
Els i les alumnes d’E.I hem fet un taller de cuina on hem preparat unes delicioses galetes de xocolata. Les hem decorat i aquest ha estat el resultat!!!