PLAY AND LEARN
We continue enjoying in our English lessons, we love singing and playing to funny games…Do you want to have a look?
We continue enjoying in our English lessons, we love singing and playing to funny games…Do you want to have a look?
Ahir dilluns els i les alumnes de 5 anys vàrem passar una vesprada molt divertida. Tots junts organitzarem les taules i el menjar per fer un bon berenar de tardor, amb dolços i fruits típics d’aquesta època!
Estava tot deliciós!!!
El passat divendres Dinosaures i Monstres vàrem gaudir d’una nova experiència; al campet plantàrem faves!!!
Per tal de tenir una bona collita hem pensat posar dos espantaocells… Ara sols ens queda arruixar i esperar a que les faves estiguen per a collir. Esperem tindre sort!!
Els Tabalets (classe de 2 anys) celebrem que ha arribat la tardor de la millor manera que sabem; experimentant i creant !!
El passat divendres, els donyets i els titelles vàrem rebre la visita de Ricard i Guillem Sentandreu, dos grans pilotaris que ens prepararen un interessant taller per tal de conèixer amb profunditat el nostre esport, la pilota valenciana. Vàrem gaudir d´una vesprada ben divertida!
Moltes gràcies campions!
Els i les alumnes d’E.I. , hem fet una gran manifestació en commemoració dels 30 anys de la LUEV. A continuació, ens hem juntat i tots plegats hem cantat I amb forta veu hem cridat… SEMPRE EN VALENCIÀ!
Ja fa uns dies que Marina estava dient-nos que ens portaria una coca de xocolata i quina ha sigut la sorpresa? Que ens l’ha portada avui! Marina l’ha feta juntament amb la seua iaia i ha escrit TITELLES en ella. Què bona que estava! Ens ha encantat! Moltes gràcies!
Aquesta setmana l’hem començat amb un sabor molt dolç, gràcies a les galetes que la nostra companya Lluna ha cuinat amb la seua família, per a tots els donyets!
Moltes gràcies, estaven delicioses!!!
Els xiquets i les xiquetes d´Infantil hem celebrat el dia de la Castanyera d´una forma molt especial. Com és tradició, hem pujat a repartir els fruits de la tardor als nostres companys de Primària i hem culminat la festa amb les actuacions estel·lars dels i les alumnes de 3er d´E.S.O què ens han representat uns…
Avui hem fet un berenar ben especial, junt al suc hem pogut gaudir de l’excel·lent sabor de les magdalenes de xocolata que Àfrica ens ha portat. I es que a Àfrica li encisa cuinar! Estaven molt bones! Mil gràcies de part de tots i totes!