COMISSIÓ FESTA DE LA PRIMAVERA
Estimades famílies, us recordem que la reunió de la comissió serà avui a les 17:30 de la vesprada. Fins després!
Estimades famílies, us recordem que la reunió de la comissió serà avui a les 17:30 de la vesprada. Fins després!
Avui és el dia del llibre, per celebrar-ho els xiquets i xiquetes del tercer cicle hem fet un “bufet-llibre”, en el que hem intercanviat amb els nostres companys i companyes llibres que en algun moment ens han fet viure grans aventures.
Estimades famílies, us recordem que la propera reunió, per acabar d’organitzar-nos, serà el DILLUNS 29 D’ABRIL. Recordeu portar la bulleta dels raconets. Una abraçada.
Avui ha començat el “Bagul de jocs”. Que ganes teníem! La primavera, les joguines, els arbres tan bonics del nostre pati… s’ho passem d’allò més bé!
Tornem a l’escola amb moltes històries que contar. Per fer-ho hem elaborat diversos materials.
En classe de matemàtiques hem fet un itinerari, utilitzant els graus i els noms dels angles per indicar els moviments a realitzar. Per parelles hem inventat una ruta des de la porta de la nostra classe fins a un lloc de l’ escola, per exemple el campet, el corralet, alguna classe d’Infantil, etc… Després s’ho…
Aquest matí, els xiquets i les xiquetes de l’escola, des de 2 anys fins a 4t de la ESO, hem abraçat simbòlicament la Nostra Escola per exigir una educació de qualitat i en valencià! Al mateix temps volem reivindicar l’estima per la nostra llengua i rebutjar les mesures que des de les diferents administracions menyspreen…