ENHORABONA
Des de l’Escola volem felicitar els nostres companys Sergi i Miquel Àngel pel naixement del seu segon fill. Benvinguts Àlex i Lucas.
Des de l’Escola volem felicitar els nostres companys Sergi i Miquel Àngel pel naixement del seu segon fill. Benvinguts Àlex i Lucas.
Ja estem de nou a l’Escola, i l’escola bull d’alegria i de somriures. Algunes novetats d’aquest trimestre: la nova aula d’informàtica de Secundària, la reparació dels corralets d’Infantil i de Primària, les millores de pintura general de l’edifici… A les classes estem preparant els projectes de treball d’aquest trimestre, ja han començat les visites de les famílies noves per…