Completant els programes de desenvolupament personal del nostre alumnat, aquesta setmana hem realitzat xerrades amb la col·laboració de psicòlegs tècnics del Gabinet Municipal de Picassent:
Dins el Programa de Prevenció per a la Salut de la Conselleria adreçat
a l’alumnat de 1r. a 4t. de l’ESO, dilluns 3 i divendres 7 de maig Teresa (psicòloga tècnica), donà una informació clara i realista de les drogues per a què el/les joves tinguen un millor coneixement i puguen adoptar una posició personal més objectiva i responsable.
Dins el Programa d’intervenció en Educació sexual dimarts 4 de maig amb els/les alumnes de 5è i 6è d’Educació Primària, tractàrem de donar resposta als canvis més importants que es produeixen durant la pubertat, ajudant-los d’aquesta manera a entendre millor el que està passant en el seu cos.
dimarts 4 de maig els/les alumnes de d’Educació Primària, tractàrem de donar resposta als canvis més importants que es produeixen durant la pubertat, ajudant-los d’aquesta manera a entendre millor el que està passant en el seu cos.






