Ens hem tornat a reunir en T.Q.
En arribar hem mirat les propostes de la bústia, hi havia moltes, algunes eren important però altres no tant. Cada vegada els xiquets i les xiquetes de Primària utilitzen més la bústia per dir les coses que els agraden i les que no i nosaltres les fem arribar a les persones que correspon, al menjador, als mestres, a altres classes…
També hem parlat del comiat que anem a fer a final de curs. Hem decidit que serà l’últim dilluns perquè el dimarts segon i tercer cicle estan d’acampada. Farem un circuit de proves i jocs que prepararem entre tots. Per a la propera reunió cada classe haurà de pensar tres jocs per portar-los a TQ i ací farem la tria. Ja no queda res per a l’estiu!!
FINS LA PROPERA REUNIÓ DE T.Q. !!!






