
Perquè aprenem llengües estrangeres? La societat actual demana, entre altres coses, que els joves siguen capaços de comunicar-se entre gent d’altres països i culturals i desenvolupar-se en contextos i situacions multilingües i multiculturals. En La Comarcal, des de sempre sensibles i compromesos amb la nostra llengua i la nostra cultura, també tenim interès en que el nostre alumant parle diverses llengües per conèixer món i conviure amb altres cultures.
La nostra metodologia d’ensenyament de llengües estrangeres, basada en l’enfocament comunicatiu i intercultural, és eclèctica i aplica estratègies i tècniques innovadores de tot tipus (aprenentatge cooperatiu, autoavaluació, Portfolio Europeu de les Llengües, intercanvis integrats al currículum, CLIL, EMI, ús integral de TICs dins i fora de l’aula).
Volem que el nostre alumnat siga capaç d’aprendre i comunicar-se amb diferents llengües, partint del bilingüisme (valencià, castellà) i cap el plurilingüisme (anglès, francès, alemany). En definitiva, treballem tots junts en el desenvolupament de la competència comunicativa i intercultural.